There's only one Queen and that's Madonna, bitch!

Fuuuuuuha. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem někomu věrná už téměř desetiletí. Tak ale od začátku... 
Moje vzpomínky sahají kamsi až na ZŠ, kdy se nás pani učitelka o hudebku ptala, jakej styl posloucháme a kdo je náš oblíbený interpret. Seděla jsem v prostřední řadě uplně vzadu. V tu chvíli jsem si přála sedět v jiný třídě, nebo v ten den vůbec nepřijít do školy. Důvod byl prostej - neměla jsem nejmenší tušení, o co jde. Co to je jako pop? Hip hop? Rock? Nechápu, jak to ty lidi rozeznaji... 

Když došla řada na mě, nezmohla jsem se na nic jinýho, než ze sebe vysoukat 'nooo, já taky poslouchám nejčastěji ten pop...:)', ale pani učitelka byla neodbytná a dala doplňující otázku - 'a kdo je Tvůj oblíbený interpret?', sakra, nepoznáte, že nevim, která bije?? ... 'mmm, já nevim, je toho fakt hodně, jak řikám, ten pop nejčastěji, občas i hip hop'. Jó jasný, škoda, že to někdo nenatáčel, ráda bych se na to teď s odstupem času podívala:D 

A potom přišel rok 2004. A Anastacia. Ta mě vzala hodně. Možná by se hodilo napsat rok 2003, ale to už bych zacházela hodně do detailů:)) Tudíž mi je 14 a já z hlavy né a né vyhnat song Sick And Tired. Ten song tedy miluji do dnes:) Pamatuju si, jak jsem pořád o ní vyprávěle mé nej kámošce a ta mi jednoho dne řekla, že její mamka Anastaciu poslouchá taky. Dokonce to můžu citovat - a jéje, Anastacia, tu poslouchá i moje máma, to je vždycky 'ticho, ticho, hraje Anastacia', když jí pouštěj v rádiu..nemůžeš posluchat někoho normálního?.

Jenže rok se s rokem vystřídal a já překonvertovala na uplně odlišnej styl, odlišný vše (to nevim, jestli je dobrý psát, když teď přijde to, co přijde.. :D) a já začala poslouchat ty dvě rusandy - t.A.T.u.. Ač musim říct, že ony mě bavily podstatně více, než Anastacia, po pár měsících se rádiem začla linout skladba Hung Up. Blížily se Vánoce '05 a já sháněla dárek pro máti. Ona přece Madonnu poslouchá, ne?, tak jí seženu její CD. Jasně že, bylo vypálený :D A jelikož to tedy nebyla originálka, musela jsem samože vyzkoušet, jestli vše funguje tak, jak má -> ten první okamžik zmáčknutí play na CD přehrávači...Hung Up znám, dvojka nic moc..ale potom přišla 3. písnička - Sorry. Ono je to nějaký chytlavý...Madonna je celkem dobrá....To CD si musim sehnat taky! 
V ten okamžik už měl vesmír jasno. Dokonce si vzpomínám, jak jsem v noci jednou potají volala z pevný linky na tu linku, kde jste naťukali kód a na telefon Vám přišlo vyzvánění, hra, nebo tapeta atd. Tak mně přišlo právě vyzvánění Sorry 0:-) 
Pořád jsem ale v té době současně poslouchala tATuše a do toho CD COADF (Confessions On A Dance Floor). Tohle cédéčko právě vyšlo v listopadu 2005 a já neměla v té době ještě ani internet doma, takže jsem si věci o Madonně buď hledala na netu ve škole, nebo u kámošek. V létě roku 2006 jsem chodila na brigádu ke koním, takže veškerý těžce vydělaný úspory potom šly už na originálky:)) 
Taky se mi povedlo jedno děsně MEGA HALÓ. A to o rok později, kdy jsem měla poprvé paušál. Asi na tři hodiny. Jelikož jsem neměla na pc net, ale na mobilu fungoval, tak ihned po tom, co mi přišla aktivační SMS, jsem vlezla na Madonna.cz a stahovala obrázky a stahovala......no jó, jenže aktivační SMS neni potvrzovací. Oops. Potom už přišla jen SMS s částkou kolem 23 000,- ......... :D 
Jo a ještě sem můžu prásknout, jak jsme byli jednou nakupovat v Globusu a když jsem přišla ke stánku s časákama, všimla jsem si plakátu eM v Popcornu. Tak jsem si ten plakát jednodušše vzala. Mám ho dodnes. 

 

Zkrátka Madonna pro mě znamená opravdu hodně, sice jí už neposlouchám 24/7, ale když jí někde random zaslechnu, nebo vydá novej materiál, byť jen fotku na Instagramu, jsem z toho stejně pofrnclá, jako by mi bylo zase 15. Dyť to ona mi dodala veškerý sebevědomí, tak trochu drzost a ambice. No a já to mám v životě nastavený tak, že mě zájmy opouštěj kolem druhýho roku. A ony to nejsou jen zájmy, prostě asi vše, na co si kdo vzpomene. Takže vim na 220%, že za Madonnou budu stát ať se děje, co se děje - ano, i když mě samože občas naštve, ale tak to k tomu patří :D

Žádné komentáře:

Okomentovat