Lαdy GαGα live 17/11/2010


Těžko uvěřit tomu, že právě dnes jsou tomu již 4 ROKY, co jsem Gagušici viděla prvně
Jako vzpomínka vznikl tento článek. Ovšem nutno dodat, že report byl psán též před 4. lety a když to teď s odstupem času čtu, myslím, že u jeho psaní jsem musela být pod vlivem. 
Není tedy pochyb, že jsem entuziastickou osobou. 
I tak jsem se rozhodla do článku moc nezasahovat a dát to sem v jeho krásné raw verzi.

Cesta k lístku aneb Don't call my name a very, very bad, bad girl

Okkey, tak jak začít.
To takhle jednoho dne mi přišla SMS, že LADY | GAGA přijede se svým Monster Ball Tour [Bál Příšer] konečně i k nám. V tu dobu jsem si jen řekla "cože??!! kurva co to je??!". A tak jsem napsala kámošovi zpětnou SMS se slovy "Cože?". Byla jsem zrovna ve škole a měli jsme počítače, tak jsem se ihned koukla na net, ale nikde nic. Samozřejmě Facebook ví vše!! Opravdu jsem tomu moc nevěřila, ale štěstim se mi zaslzely oči a musela jsem se usmívat. Jo, taky jsem řikala "no ty vole! no to né tohleto.. no ty vole". Po příchodu ze školy domu, jsem urychleně sedla k počítači -jako vždy, ale tohle byl vyloženě fofr!- a koukala jsem se, jestli je to opravdu pravda. A .. byla to pravda! Začalo domlouvání s kámošema, jak a co bude. I když v tu dobu ještě nikdo moc nic nevěděl, jen, že LG přijede.

Následující týden byl tak trochu v tomhle směru chaos. Musela jsem sehnat hlavně peníze, pač v den zahájení prodeje vstupenek -lo.5.2olo- bych sama peníze neměla. Tudíž byla třeba malá lež... Money jsem sehnala celkem bez problémů. To, že jsem měla doma měnší peklo, je věc vedlejší. Takže když jsem money držela v ruce, byla jsem celkem už v klidu - tak moc v klidu, že jsem musela můj úlovek poslat kámošovi v MMSce. Joo a takový ty řeči "no, já se bojim, že jim padne server .. co když jim to vůbec nepude .. jak se tam dostanu a - kam vůbec?!" ty mě vážně neminuly. Nejtěžší bylo sehnat místo, kde maji non-stop a zároveň terminál Sazka. Začlo pátrání po netu po benzínových pumpách zn. RobinOIL. Jedna taková se nachází cca lo minut od místa, kde bydlím. Tak v pohodě, tahle pumpa podmínky splňuje, ale teď tam jen pro jistotu dojít se optat, jestli jim Sazka funguje, pže v minulosti tomu tak nebylo. Ále tak než já se k tomu dokopu...
Nebudu to zbytečně protahovat. 7.5. jsem se uráčila konečně na benzínku zajít. 

»heh to bylo hustý .. jsem tam šla dneska po škole .. a přijdu tam a řikám:
"brej .. jde Vám tu už Sazka, že jo?
"
-
"jo, jde"
-
"no, takže kdybych chtěla lístek na koncert, tak asi nebude problém?"
- "mmm, podívám se............jo, na Lady GaGa?"
- "jo (úsměv), ale jde to až od pondělí.......mmm, takže v pondělí mě tu čekejte, nashle"
A konečně DEN Dé
Když jsem se 9.5. probudila, asi moje jedna z prvních myšlenek byla, že UŽ je to tady. Že UŽ zítra si pojedu pro lístek. Ale nějak jsem nic celý den nehrotila - konec konců, proč taky. Řešili jsme s kámošema, jak to provedem a jestli je lepší rezervačka, nebo koupit ráno, nebo pro jistotu lístek sehnat hned v l:l5 ráno. Doma jsem ani nic neříkala, pač to by bylo keců a pak .. ta atmosféra doma. Vůbec! Když už bylo tak l2:3o, odebrala jsem se do koupelny, abych se upravila a tak jako vůbec připravila se na tu sladkou tajnou akci. Ještě tak ve l2:55 jsem si vesele psala s kámoškou na ICQ a u toho se oblíkala. Tak tedy jde se. Kolem té jedné hodiny ranní se začli odemykat vchodové dveře a osoba, která je známá jako Madie (moje kdysi přezdívka; pozn. autora), byla každym krokem blíž a blíž tý slečně Angie (Lady Gaga; svým jménem Stefani Joanne Angelina Germanotta).
»hey .. jako sranda když jsem jela .. jsem vzala to kolo za sedačku, pač jsem projížděla kolem okna mámy, tak aby to necvakalo .. no a pak to pustim a tam řetěz v zadnim kole .. tak jsem to nějak urvala .. chjo .. no a když jsem přijížděla dom, tak matka zrovna zhasla .. a já myslela, že mě vyhlíží, tak ještě řvu "nestřílet, to jsem já"... a z pokoje se vozvalo "co tam děláš??", tak řikám "heh .. byla jsem se projet na kole"«
* psáno 10.5.2010

The MONSTER Ball

Říká se, že začátky jsou těžké. Ale také se říká, že když nevíš, jak začít, prostě nějak začni (nejlépe od začátku). Fajn, takže k tématu. Téma téhle poznámky je '3 dny v Praze', dejme tomu...

 

16/11/2010 - ten den před hotelem

Den, kdy jsem spala asi 8 hodin, což bylo v tomhle týdnu nejvíc. Vzhůru jsem byla někdy od půl 12. dopo, pak následovala koupel, zabalení si věcí a fofry na bus. Samozřejmě, že bus měl spoždění, asi pět minut. Když jsem konečně byla na cestě z bodu A do bodu B (následoval ještě bod C, ale o tom později), volal mi kámoš Tom, kde jsem a jak to vůbec vypadá s mou cestou... Rozuměla jsem mu asi zhruba pět slov ze šesti vět, ale hlavní bylo, že jsem mu všechno odkývala. Poté, co jsem dorazila na už dříve zmiňovaný bod Bé, čekal na mě další kámoš - Páťa, který mě ani nepoznal, pač jsem měla novou bundu. Tudíž jsme počkali na další bus, který nás dovezl do bodu C - Prahy. 
Když jsme se všichni tři konečně sešli, já a Páťa jsme hodili tašky s věcma k Tomovi na byt a šlo se do města, za dalšíma super free bitches. Několik málo minut před pátou hodinou se nás sešli desítky pod koněm a jeho Vaškem. Hlavně dorazila hodná tetička Nicole z daleka s FanBookem.
Tak nějak jsme se se všemi pozdravili navzájem, zkoukli projekt FanBook a šla se hledat k hotelům Mummy Monster. Teda řeknu Vám, že jsem v životě asi šílenější věc neudělala, než vydat se do pražských ulic za tmy neznámo kam. No... Jako první zastávku jsme tak nějak kolektivně určili hotel Four Seasons, kde nám rovnou řekli, že nikdo takový, jako je Lady GaGa, tu není a ani nebude. Po chvilce oddychu jsme tedy šli k hotelu jménem Mandarin Oriental. Tam nám bylo sděleno, že nikdo nic neví a po otázce 'Můžu se jít zeptat na recepci?', následovala odpověď 'No to radši ani nezkoušejte.' Nebo byli dobří ti dva typani, co stáli před hotelovou bránou a kteří říkali, že LG tu už je a že jí viděli přijíždět a taky blah blah blah. Zkraťme to. Někdy kolem osmé hodiny večerní začla naše crew zpívat, skandovat, pískat, screamovat. O půl deváté na nás přišli benga, že neporušujeme nic, ale abychom to trochu ztišili, že v hotelu se slavná zpěvačka nenachází a vlastně je to celý zbytečný. Nejlepší bylo, když se v okně objevila silueta osoby, skupinově se ozvalo 'GAGAAA' a potom se zjistilo, že to byl ňáký starší pán... 
Mezitím následovalo pózování pro společné foto, brejk na kafe -I ♥ STARBUCKS-, menší procházky v okolí hotelu, atd.
Už nevim, kolik bylo, ale po 22. hodině určitě - sebrali jsme se a začali pomalu odcházet domu, abychom se připravili na středu. Na to, na co se většina s více než půlročním předstihem těšila. I když jsme spali cca 3-4 hoďky, byl to mocnej večer...

17/11/2010 - OH SHIT! The fucking day is here! 

Budíček byl naplánovaný na osmou ráno, já se válela tak do deseti. Ráno to bylo nicméně excelentní...
Připravili jsme si vše potřebné (vč. vystajlovanejch nehtů nalakovaných na černo), pak ňáký to triko, brejle .. hlavně teda vstupenky! a mohlo se jít. Když jsme několik dní před řešili, že O₂ arena padne, asi málo koho z nás by napadlo, že od realizace to nebude mít daleko. 
Kolem poledne jsem byla s mejma mužema už před O₂ arenou, kde na nás čekali kámoši z předešlého dne - díky za držení míst. Ovšem po pár minutách přišly nečekaný osoby a začly dávat všude další zábradlí, tzv. hada. Já, Tom a Páťa jsme byli ještě v OC Harfa a tak. Nějak jsme ten čas museli zabít. Taky ješte došli další lidi, takže jsme se fotili, kecali, volali a pár šťastlivců žasla i nad pánem, který přišel ke kontejneru, vytáhl blonďatou paruku se slovy 'Lady GaGa, ne?', přešel ke koši, vytáhl hranolky (myslim, že McDonald's), začal si na nich pochutnávat a pěkne v klidku odešel.
Cca v 16:30-17:00 se začali security sbíhat k turniketám a všemu tomu podnobnému. Lidí, čekajících ve frontách, bylo už fakt hafo. A i když jsme byli v první řadě, ze strany se dělala další skupinka, takže docela pecka no. Úderem šestý vzniklo asi 15. minutové peklo a teď se dostávám k tomu, že O₂ arena padne. U prvních turniket šli za mnou naštěstí lidi, kteří měli sezení, takže nikam nepospíchali, nikam se nemačkali. Takže tam to bylo ještě relativně OK. Následovaly další turnikety, kde po nás security chtěli, abychom udělali tři řady. Někteří jedinci tenhle pojem neznají. Bohužel. To, jak jsem ňákym dvoum dementum za mnou říkala Shut up a Scheiße, tu psát nebudu. Po druhých turniketách bylo jakž takž zase vše OK, ale co mě dostalo, byly zátarasy z dalších security přímo před vchodem na plochu! Zbytečně akorát tak hecovali lidi a potom, co nás pustili konečně dál, následoval skoro až boj o vlastní krk. Vylomené dveře? Nemožné? Heh, kdepak, nádherně sem zapadá věta, že Kdo tam nebyl, netuší/neví/ne(u)věří. Jak se k tomu vyjádřim já? Doslova mě to vcuclo dovnitř! A když jsem byla akorát před tim, že začnu běžet, týpek se ozval 'Zastavte to!' a já mu proklouzla kolem levé nohy. Jo no, musela jsem se skrčit, aby mě rukou nechytl. Lidi přede mnou šli krokem, já jsem se ovšem zase rozeběhla.
Stoupla jsem si asi tak metr a půl nalevo přesne od prostředka catwalku, ale jakmile jsem viděla Patrika, jak pořád utíká na druhou stranu, odpíchla jsem se a běžela za nim. Okay, měli jsme první místo zaručené tak jako tak. Když doběhl i Tom, začla jsem křičet 'We did it, we did it!' V tu chvíli jsem byla maximálně šťastná, to jsem netušila, co nadejde v následujících minutách.
Lady Starlight byla úžasná. Pro mě určitě. Jela si to svoje a mě to bavilo. 
Semi Precious Weapons - ooh, nekomentovat. Chlápek na podpatkách si to dával jax vině. Bylo to hrozně dlouhý čekání a neodpustila jsem si větu 'Už chci hlavní chod!' A nebo když nám hráli po předskokanech Majkla, říkala jsem, že jsem nepřišla na něj, tak šup šup. 
Pár minutek po 20:30 se konečně znovu zhaslo a rozezněly tóny Intra Dance In The Dark

-videa mnou natočená-
├ Intro - Dance In The Dark ┤

├ We're Gonna Be Super Free Little Monsters ┤

├ Puke Vomit Exorcist Interlude ┤

├ Telephone ┤

├ So Happy I Could Die ┤

├ Monster ┤

├ Show Me Your Teeth ┤

├ Show Me Your Teeth - Alejandro ┤

├ Paparazzi; destruction Hello Kitty ┤
  

├ Paparazzi End - Good Night ┤

├ Bad Romance ┤

Celý koncert jsem si maximálně užila. Opravdu jsem nečekala, že mi ten koncert dá tak moc.  
Bylo to skvělý! GaGa byla dokonalá. 
Po koncertě jsme šli ještě do tourshopu, ale teda, ruku na srdce, moc se s věcma nevytáhli. Jedinou, pro mě cennou, věcí tam byl tourbook, kterej se vyprodal tak tři lidi přede mnou. Skvěle. No, aspoň jsem ušetřila peníze za pár fotek. Vysubstitovala jsem si to plakátem z Bontonlandu den na to. 

Poslední část In short » 

• pán, který dělal securiťáka venku u nás v rohu, byl naprosto profesionálně cool 
• pán, který dělal securiťáka na naší straně u pódia, byl naprosto cool taky 
• na koncertě jsem si oblíbila song Yoü And I
• dostalo mě, jak GaGa hrála podpatkem na klavír
• nechápu proč, a taky mě to trochu mrzí, že u Speechless nehořel klavír 

• GaGa a její 'hello' po tom, co k ní přiletěl dárek (takový to prostěradlo s obrázkem) - excelentní
• proč k sakru pořád srovnáváte Madonnu a Lady GaGa? 

________________________________________________________________________________________
pecka závěrem - rozhovor se ségrou 
: máti se mě ptala, jaká byla .. tak řikám, že noo a dál to snad ani nebudu komentovat a ona jako proč .. tak řikám, že má strašně úžasný břicho a postavu vůbec .. tak bylo chvilku ticho, pak jako jestli to myslim vážně a pak jestli v ní vidim zpěvačku bo milenku... no a dneska kámoška taky viď, jestli prej se mi vůbec líbí od ní ňáká písnička .. no, řekla jsem jí, že co je na tom, že je fakt úžasná a krásná 
SÉGRA: no je fakt, že před koncertem si nemluvila, jako že bys tam šla kvůli písničkám 
J: ale ani jako kdybych na ní měla čekat v zákulisí .. i když ráda bych si počkala, po včerejšku, fakt že jo 
S: takže si o tom ani nemusela mluvit  
J: ha ha ne, tak jako mě překvapila, mile .. jsem nečekala, že se mi ten koncert bude tak líbit
S: tak aspoň to za ty prachy stálo, to je důležitý .. zadek vem čert........ lol
J: nee, zadek nechat .. to, že to trvalo jen dvě hodiny, vem čert
S: bys přišla o hlas
J: ... 
________________________________________________________________________________________
pojď mi paws up

PODĚKOVÁNÍ

Chci poděkovat Tomovi za poskytnutí střechy nad hlavou; Páťovi za půjčení brýlí první noc (ráda bych si je nechala) a všem ostatním, kteří ať už chtěně, nebo ne, museli poslouchat sem tam moje stupidní kecy a byli natolik diskrétní, že o tom pomlčeli.
Samozřejmě děkuju především i Lady GaGa (i když si tohle v životě nepřečte) za megální show, její skvělej hlas a .. no úžasný to bylo!!!

With
Madie

Žádné komentáře:

Okomentovat